.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مادر شهید کشوری پیگیر کیاکلا به سیمرغ بود

نماینده سوادکوه، قائمشهر و جویبار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سابقه 2 ساله شهرستان شدن کیاکلا، گفت: مادر شهید کشوری پیگیر جدی تبدیل بخش کیاکلا به شهرستان سیمرغ بوده است.

به گزارش شمال نیوز کمال علیپور در گفت‌وگو با فارس با اشاره به شهرستان شدن کیاکلا با نام سیمرغ گفت: شهرستان شدن کیاکلا با نام هر کس که باشد اشکال ندارد و ایجاد شهرستان سیمرغ اقدام مثبت و خوبی است.

نماینده سوادکوه، قائمشهر و جویبار در مجلس شورای اسلامی به سابقه پیگیری ایجاد شهرستان سیمرغ و قول 2 سال پیش رئیس جمهور به مادر شهید کشوری اشاره کرد و ادامه داد: نام سیمرغ به تأسی از فیلم "سیمرغ" با موضوع تلاش‌های شهیدان کشوری و شیرودی بوده است.

* شهید کشوری به مادرش گفته بود: "شما در کیاکلا بمانید تا کیاکلا، کیاکلا شود"

وی به تلاش مادر شهید کشوری برای ایجاد شهرستان سیمرغ اشاره و خاطر نشان کرد: این مادر بزرگوار شهید با اشاره به حضور فرزندانش در تهران و اصرار آنان برای حضور در آنجا به سفارش شهید کشوری اشاره کرد که گفته است: "شما در کیاکلا بمانید تا کیاکلا، کیاکلا شود".

* برخی از مسئولان مخالف شهرستان شدن کیاکلا بودند

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به حضور در اولین جلسه شورای اداری شهرستان قائمشهر پس از تأیید اعتبارنامه خود و تأکید بر محرومیت کیاکلا و لزوم شهرستان شدن آن اشاره کرد و بیان داشت: فرماندار وقت و برخی از افراد ذی‌نفوذ بنا بر دلایلی مخالف شهرستان شدن کیاکلا بودند، اما من به شهرستان شدن آن تأکید داشتم.

وی با بیان اینکه در زمانی که نامی از شهرهای بزرگ امروز نبود کیاکلا نامی داشت به لزوم ارتقای آن اشاره کرد و افزود: کیاکلا به دلیل جمعیت حداقل 32 هزار نفری و وجهه ملی آن، باید سال‌های قبل به شهرستان ارتقا می‌یافت.

* معاون استاندار مازندران قول ارسال مدارک شهرستان سیمرغ تا 15 دی‌ ماه را داده بود

علیپور به پیگیری‌های خود برای ارتقای بخش کیاکلا به شهرستان سیمرغ اشاره و با بیان اینکه در جلساتی که با بخشدار، امام جمعه و شورای شهر برگزار شده بود با تعیین مشاور برای طرح ایجاد شهرستان سیمرغ، گام‌هایی برداشته شد، اذعان داشت: بررسی بازگشت روستاهای کیاکلا که از حوزه آن خارج شده بود، بررسی امکانات، ساختمان‌های اداری، زیرساختها و بررسی داشته‌ها و نداشته‌های تبدیل بخش کیاکلا به شهرستان در طرح مشاور در حال بررسی بوده است.

نماینده سوادکوه، قائمشهر و جویبار در مجلس شورای اسلامی به جلسه 2 ماه پیش با امام جمعه، بخشدار و شورای اسلامی شهر کیاکلا ابراز داشت: معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با شهرستان شدن کیاکلا موافقت کرد و وی در دیدار این جمع با مادر شهید کشوری، قول داد تا 15 دی‌ ماه پرونده با موافقت استانداری به وزارت کشور ارسال شود و برای تسریع این کار، صحبت مادر شهید کشوری با رئیس جمهور یا وزیر کشور تسریع کننده خواهد بود.

وی به سفر غیرمنتظره رئیس جمهور به استان و پیشنهاد استاندار مازندران برای دیدار با مادر شهید کشوری اشاره و یادآور شد: رئیس جمهور بعد از سخنان مادر شهید کشوری درباره ایجاد شهرستان سیمرغ به صورت تلفنی از وزیر کشور خواستار پیگیری آن و ارائه این پیشنهاد در هیئت دولت شد.

* مادر شهید کشوری پیگیر جدی تبدیل بخش کیاکلا به شهرستان سیمرغ بوده است

علیپور به مسبوق سابقه بودن تلاش‌ها برای ایجاد بیستمین شهرستان مازندران و جدی شدن این تلاش‌ها در دوران نمایندگی خود اشاره کرد و گفت: در کشور ما رسم شده است که اجرای یک کار را تنها به اسم خودمان می‌نویسیم و تلاش نمایندگان سابق و فرماندار و مسئولان دیگر را نمی‌بینیم.

این مسئول در پایان با تأکید بر اینکه مادر شهید کشوری پیگیر جدی تبدیل بخش کیاکلا به شهرستان سیمرغ بوده است، اضافه کرد: در جلسه حدود 2 ماه پیش که آقای ابراهیمی را برای بررسی وضعیت ایجاد شهرستان سیمرغ دعوت کردم، قول ارسال مدارک تا 15 دی‌ ماه را ارائه کرده بود که با حضور رئیس جمهور 15 روز زودتر اجرایی شده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

احمدی مقدم 1 دي 1391
ای کمال کاش به تو رای نمی دادم صداقت داشته باش
فرامرزی 1 دي 1391
ممنون مهندس عزیز گل گفتید ما هرچه داریم از شهدا و ایثار گریهای خانواده هایشان است درو بربصیرتت
سوادكوهي 1 دي 1391
سيد هادي حسيني رئيس جمهور و برده خونه مادر شهيد كشوري آقاي عليپور كجاي كار بوده واقعا كمبود داره.
نا شناس 1 دي 1391
سیدهادی که میگفت من انجامش دادم. شما نمایندگان چرا با مردم روراست نیستید . اقای کمال علیپور درد اصلی مردم تبدیل شهر به شهرستان و ... نیست اگرشهرستان شد باید تشکیلات وامکانات یک شهرستان را داشته باشد وگرنه اسم عوض کردن دردی را از مردم دوا نخواهد کرد .درد اصلی مردم بیکاری هست و بس . در این مدت چکار کرده اید برای اشتغال جوانان .
مصطفي اسماعيل زاده 1 دي 1391
مدير محترم لطفا عكس عليپور در منزل شهيد كشوري را درج فرمائيد متشكرم از اطلاع رساني شما
مصطفي اسماعيل زاده 1 دي 1391
همه روز روزه بودن همه شب نماز کردن همه ساله حج نمودن سفر حجاز کردن

زمدینه تا به کعبه سر و پا برهنه رفتن دو لب از برای لبیک به وظیفه باز کردن

به مساجد و معابد همه اعتکاف جستن ز ملاهی و مناهی همه احتراز کردن

شب جمعه ها نخفتن به خدای راز گفتن ز وجود بی نیازش طلب نیاز کردن

به خدا که هیچ کس را ثمر آنقدر نباشد که به روی ناامیدی در بسته باز کردن


برادر ارجمند سرور گرامی و کارگشای نشاط بخش، جناب آقای مهندس كمال عليپور
نماینده ی محترم مجلس شورای اسلامی شهرستان سيمرغ ، قائمشهر، جويبار ، سوادكوه

دیده ی بیدار و امیدوار مردم ایران به مسئولان متعهدی دوخته شده است که با شور و شعف و حس تعهد و مسئولیت ، ضمن انجام وظیفه ، در صدد تحقق پاسخگویی به انتقادات مردمی، مجدانه تلاش می ورزند.

اهتمام مستمر و گام های استوار و مطمئن حضرت عالی در مسیر پیشبرد، پیشرفت و ارتقای اهداف و آمال عالی میهن عزیزمان ایران، بويژه پيگير ارتقاع بخش كياكلا به شهرستان سيمرغ شده ايد بسی شایسته ی تقدیر و تشکر است.

به پاس این شرافت و فضیلت، این لوح سپاس در کمال امتنان و افتخار تقدیم محضر گرانقدر حضرت عالی می گردد.

از درگاه احدیت، تداوم توفیق و موفقیت،و سلامت و سعادت ، مسالت دارد.

با احترام فائقه
مصطفي اسماعيل زاده
خادم مردم شريف شهرستان سيمرغ كياكلا


نا شناس 1 دي 1391
این حرف علیپور را کسانیکه در منزل شهید کشور بودند با رئیس جمهور تایید می کنند ؟اگر این ادعا درست باشد پس چرا رئیس جمهور از سید هادی سوال کرد چرا می گویید شهرستان سیمرغ بشود ؟ که حسینی گفت : به دلیل اینکه رمز شهید کشوری در عملیتها سیمرغ بود ضمنا وقتی سید هادی به رئیس جمهور گفت : مادر شهید کشوری التماس دعا دارد و احمدی نژاد گفت چه می خواهد گفت : خواستار شهرستان شدن است و آقای احمدی نژاد گفت چند هزار جمعیت دارد که حسینی در پاسخ رئیس جمهور گفت : آقای احمدی نژاد خواسته مادر شهیدان مازندران دیگر جمعیت نمی خواهد. خال چطور آقای علیپور ادعا می کند پیشنهاد نام با او بود؟
نا شناس 1 دي 1391
حسینی که گفته من ÷یشنهاد کردم نام کیاکلا سیمرغ بشود کمال خان میگه مادر شهیدان کشوری گفته ما هم یادمان هست ازسالها ÷یش این کار واین نام در دست اقدام جدی بود دم خروس یا قسم حضرت عباس؟
نا شناس 1 دي 1391
با این مصاحبه ای که کردی باید بری استعفا بدی. واسه خودم متاسفم که بهت رای دادم.
نا شناس 1 دي 1391
بصیرت؟؟؟ این کامنت رو خودت گذاشتی یا داداشت یا برادر زاده هات؟؟؟ می تونی بصیرت رو برام معنی کنی؟ آهان بیکاری-تعطیلی کارخانجات منطقه- عدم پیگیری پروژه های عمرانی و ... این ها رو می گن بصیرت؟ خوب شد فهمیدیم.
نا شناس 2 دي 1391
جهت اطلاع برادر یا خواهر عزیزی که فرمودند نام سیمرغ در حضور اقای رئیس جمهور در منزل شهید کشوری پیشنهاد شد!!!!!!!!!!!!!! صحن علنی مجلس- ۱۴ آذر ۱۳۹۱ - حسینی و علی‌پور نمایندگان قائم‌شهر سوادکوه و جویبار به رئیس جمهور پیرامون تسریع در تعیین تکلیف تقسیمات کشوری شهرستان سیمرغ کیاکلا، به وزیر کشور در خصوص تسریع در ارتقای تقسیمات کشوری بخش‌های لاریم جویبار، زیرآب سوادکوه و کیاکلا، تذکر دادند.منبع خبر خبرگزاری خانه ملت
نا شناس 3 دي 1391
قابل توجه فامیل آقای علیپور که کامنت قبلی رو در باره صحن علنی مجلس- ۱۴ آذر ۱۳۹۱ نوشت با این موضوع صحبتی نیست ، کاش درست می خوندی که ربطی به شهرستان سیمرغ نداره و صحبتی در این باره نکرده تازه جالب اینه که همون روز کارگران زحمتکش نساجی جلوی مجلس تظاهرات کردن واسه حقوق 28 ماهه شون چیکار کردی براشون آقای علیپور؟؟؟ اشتباه کردیم...
محمدعلینژاد 8 بهمن 1391
دست همه درد نکند از مادرشهیدگرفته تامهندس علیپوروبخشدارمحترم به امیدموفقیت سربلندی شهرستان سیمرغ .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.